donderdag 11 december 2014

Recept: Oreosmoothie

Is het al winter? Nou ja, het voelt buiten in ieder geval erg winters aan. Ik heb het steeds zo kouhoud. Tot op mijn bot, tot aan mijn tenen, tot in mijn haarwortels ;) Om mezelf een beetje op te warmen drink ik veel warme drankjes. Chocolademelk, cup a soup, koffie met heeeel veel schuim en een beetje cacao Zo kom ik de winter wel door.

Smoothies maak ik momenteel wat minder, maar een paar dagen geleden ben  ik toch voor een Oreosmoothie gegaan. Niet zo gezond, maar heel lekker!

Wat heb je nodig?

  • Twee Oreokoekjes
  • Melk
  • Vanilleyoghurt
  • Een bevroren banaan in stukjes

Doe de twee koekjes en de banaan in de blender. Vul op gevoel (haha, tot zover mijn ‘recept’) aan met de vanilleyoghurt en melk. Blenden maar!

10 opmerkingen:

  1. Oreo koekjes in Nederland? Wow dat wist ik niet. Ik vind ze persoonlijk niet te pruimen! Ha,ha.
    Mona.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al een tijdje, hoor. En ook te koop bij de Action, haha.

      Verwijderen
  2. Ik ben gek op Oreo! Dus dit moet ik ook maar een keer proberen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn blender is in aantocht.
    Jouw recept zal ik zeker eens proberen.

    Smakelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op Oreo, dus dit is zeker een uitkomst<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd niet zo van Oreo. Misschien moet ik gewoon een stroopwafel in de blender gooien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat de kids dat wel heel erg lekker zullen vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmm ziet er lekker uit.Ook alvast fijn kerstdagen voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh super! Ben gek op Oreo. Daar kan ik wel wat mee. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...