maandag 22 december 2014

Mijn laatste blog

Op dit plekje althans.

Ik zat al een tijdje te  twijfelen of ik nou naar WordPress over moest gaan of niet. En als ik dan toch over zou gaan, wilde ik direct een eigen domein. Onlangs toch maar de knoop doorgehakt! Hoewel ik hier niet meer zal bloggen, is mijn nieuwe plekje nog niet helemaal klaar. Ik moet mijn oude blogposts nog toevoegen, nog iets over mezelf schrijven, wat knoppen toevoegen, enz. Maar ach, het heeft geen haast. Zolang ik maar gewoon blogs kan plaatsen. Voortaan mag je me dus

HIER

opzoeken. Hopelijk zie ik je weer terug!

6 opmerkingen:

  1. Veel succes met inrichten van je nieuwe plekje! Ik kom zeker kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel blogplezier! Was er al geweest en zag er leuk uit<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je nieuwe site meteen aan mijn bloglovin toegevoegd :) Zo mis ik geen blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je direct toegevoegd aan mij volg lijst!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...