maandag 3 november 2014

Barbecue in november

Wie had ooit gedacht dat we nog eens zouden barbecueën in november? Ik niet, maar toch is dit precies wat we zondag hebben gedaan voor de verjaardag van man. Oké, het was een beetje frisjes en een vestje was geen overbodige luxe, maar verder was het goed te doen!

Eigenlijk zouden we op mans verjaardag gewoon voor soep en broodjes gaan. Maar na een heel zachte en zonnige zaterdag besloten we dat het toch wel leuk en gedenkwaardig zou zijn om op 2 november de barbecue aan te steken. We aten extra vroeg en na het eten gingen de kaarsjes aan. Ik kreeg er een beetje een kampvuur gevoel bij en misschien was ik niet de enige, want de sterke verhalen waren niet van de lucht ;)

Oudste, die op 17 november jarig is, sprak al de hoop uit dat hij ook zou kunnen barbecueën op zijn verjaardag. Gezien de weersvoorspellingen zie ik dat nou niet gebeuren. Maar als het zo doorgaat met de opwarming van de aarde wordt het straks nog vaste prik.

Voor nu ga ik er maar even uit de deze barbecue een definitief afscheid van de zomer was. We gaan november in. Het schijnt dat het gaat regenen. Kan best, maar deze laatste mooie dag hebben we toch nog maar even meegepakt!

12 opmerkingen:

  1. Geweldig hè, en dat in november! Is toch een prachtig cadeau van de natuur! Laat de opwarming vooral maar komen, het kan mij niet hard genoeg gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk!!
    Van mij mag de hele winter zo zijn :) (behalve die ene week op wintersport dan haha)
    En natuurlijk nog gefeliciteerd met je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat die seizoenen zo verdwijnen. We zagen dan maar heel de zomer over nat weer en jubelen zo in november omdat het nog warm is.

    Ik hoop dat jullie er alvast van genoten hebben. Dat kan ook een keer geen kwaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het was lekker weer, nog gefeliciteerd met je zoon verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha geweldig! Tof dat je dat hebt gedaan! Heerlijk nog ff genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zeg. Wij zijn van plan om op kerstavond ook te gaan barbecueën. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, leuk zeg! En nog van harte met je man! *smak*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow heerlijk! De seizoenen verschuiven .... in mei krijgen we nog een dik pak sneeuw, zul je zien ;-)
    Gefeliciteerd met man!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, het zou niet in mijn zijn opgekomen maar qua weer kon het inderdaad prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah ja het definitieve eind van de zomer, dat hebben we zeker een aantal keren gedacht. Wel heerlijk he dit weer, alleen het blijft best een rare gewaarwording!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig dat het in November kan toch?! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. vandaag anders ook weer fijn ^^ maar niet zo warm als vorig weekend.
    hiep hiep nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...