zaterdag 6 september 2014

Onze held

De beste beslissing die wie hier thuis ooit hebben genomen is het nemen van een hond.

Een hond veroordeelt je nooit.
Staat altijd voor je klaar.
Is zelfs wanneer je maar vijf minuten bent weggeweest uitzinnig blij wanneer je thuis komt.
Het interesseert de hond niet hoe je eruit ziet, hij is toch blij met je.
Een hond vertrouwt je.
Een hond zorgt er voor dat een thuis nog meer als een thuis aanvoelt.
Een hond heeft geen geheime agenda.
Honden liegen niet.
En geloven jou ook op je woord.
Een hond verwarmt je voeten wanneer het koud is.
Een hond geeft je oneindig veel liefde.
En wanneer je in een slecht humeur bent, wacht hij geduldig tot je weer naar hem glimlacht.
Bij een hond hoef je nooit een gesprek op gang te houden.
Wanneer een vreemd figuur met een snor aan de deur staat, probeert hij je te verdedigen (tenminste, de mijne :D).
Hij heeft altijd zin in knuffelen.
Hij is je beste vriend.
Een hond maakt het niet uit hoe rijk of arm je bent.

Moet ik nog even doorgaan? :) Wat zijn we hier thuis blij met onze held.

Onze held :) 
♥♥♥

15 opmerkingen:

  1. Ik snap het. Maar voor het gemak hier twee poezen in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief stukje en leuke tekening! Ik ben zelf een poezenmens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een snoeppie is het toch, die hond L.
    Ik kan me zó voorstellen dat jullie blij zijn met deze held :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. U begrijpt dat ik me hier niet over uitlaat? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Ja, het is een echte lieverd. Ik hou van honden maar heb twee katten. Van hen hou ik ook heel veel. Maar ik kan me voorstellen dat we ooit, ooit zullen zwichten voor een hond..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en heerlijk om zo'n lieverd in huis te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet maar van jullie held,Mooie foto

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog!! Ik kan me de blog nog herinneren waarin je schreef dat hij weer bij jullie kwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie held ligt er wel heerlijk relax bij zeg! Ik vind honden ook geweldig maar zolang we op een bovenetage wonen en ook nog zo vaak weg zijn, is het beter om geen hond te hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief blogje! Ja, ongelooflijk hoe trouw, lief en aanhankelijk honden zijn. Het is absoluut prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik weet het. Nog steeds - dagelijks - ben ik blij met onze twee ruwhaartjes! Ze knuffelen, zijn warm, duwen je opzij op de bank, nestelen zich in je knieholte en laten dan onbeschaamd een stinkende scheet.
    *zucht*
    Ik ben gek op ze!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi geschreven! Ik mis onze Labrador ook nog steeds...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...