zondag 23 maart 2014

Updeetje

Even een kleine update over mijn workoutprogramma van hier beneden. Dag 1… Op dag 1 heb ik niets gedaan. Ik dacht: waar ben ik nou weer aan begonnen en bekijk het lekker, hoor. Ik deed net alsof ik hier nooit een heel schema had geplaatst en pakte eens een extra groot stuk chocolade. Ik wilde dit ook eerlijk melden op dit blog. Er zat niets anders op, toch? Maar toen kwam dag 2 en voordat ik het wist was dag 2 dag 1 geworden, want toen ging ik wel aan de slag. Vandaag zit ik op dag 5 en ik ben nog steeds goed bezig. Nu ik er eenmaal inzit ben ik ervan overtuigd dat ik de 30 dagen af zal maken, dus dat is een goed ding.

Met eten gaat het helaas niet zo goed. Ik probeer er weer mee op de rails te komen, juist nu is dat belangrijk, maar het is en blijft gewoon mijn valkuil. Te vaak pak ik toch nog een dropje of een bakje chips. En over de chocolade wil ik het al helemaal niet hebben. De discipline die ik op sportgebied wel heb, is op voedselgebied ver te zoeken. Stapelgek word ik ervan!

Verder ben ik op dit moment niet in zo’n heel vertellerige bui. Dus laat ik jullie achter met een filmpje van hond L. die heel erg Zennnnn zit te zijn in de tuin. Kan hij goed, hoor! :)

Zennnnnn from tina on Vimeo.

10 opmerkingen:

  1. Er is gewoon veel te veel verleiding om ons heen. Eigenlijk heel irritant. Ik probeer ook op te letten hoor, en ondanks het feit dat ik voor mijn lengte een normaal gewicht heb ben ik wel zwaarder dan 15 jaar geleden en dat wil ik nu juist niet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zet 'm op! Je kunt het. Als ik het zelfs kan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen dat het niet wil lukken. Ik doe hier ook mijn best om in ieder geval stabiel te blijven, maar pfffft ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft ook zo moeilijk he? Ik herken dat wel hoor! Momenteel gaat het sporten helemaal super, sinds eind december weer echt de flow te pakken maar ook qua eten zwicht ik nog weleens voor de verleiding. Gelukkig is de weegschaal nog erg mild...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap dat je deze challenge bent aangegaan! Zal inderdaad niet altijd meevallen hè. Ik moet zelf ook hoognodig eens iets aan m'n conditie doen, maar daar komt op de één of andere manier ook niet veel van terecht. Hopelijk hou jij die 30 dagen vol! Succes hoor!
    En wat een mooi filmpje van L. Prachtig zoals hij daar rustig voor zich uit zit te koekeloeren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, ik wordt zelf ook helemaal Zennnnn van hond L.! Prachtig zoals hij daar zit met die mooie snuit :-)
    En ach, van dat eten begrijp ik helemaal. Ikzelf heb ook zo'n rare kronkel in mijn gedachten; hoe meer ik sport hoe meer eten ik nodig heb. Dat zal wel helemaal niet zo zijn, maar toch neem ik 's avonds met die smoes dat extra stukje kaas, zó zwak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zeg: niet meer in huis halen die slechte voeding. Hier geen snoep of chips. Alleen een stuk pure chocolade. Dat is dan ook echt een traktatie. Het Meisje is er aan gewend en weet niet beter. Voor haar is een snoepje bij een vriendje of vriendinnetje dan ook altijd bijzonder ;)
    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg is dat hè? Die hang naar iets zoets...? Ik heb dat ook hoor! Ik neem me al weeeeken voor om een kilootje of twee/drie af te vallen en dat kan prima, als ik die drop (of chocola!) eens zou laten staan... Maar ja... *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er is ook gewoon veel te veel lekkers.
    Ik heb inmiddels een zak met rijstwafels en een zakje met ongezouten nootjes (je weet wel, hazelnoot, walnoot, cashewnoot. op mijn werk staan. Dat vult erg goed en is gezonder dan de gevulde koek uit de automaat die ik anders zou pakken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...