dinsdag 10 december 2013

O, denneboom

Ja, onze kerstboom staat al! En dat vind ik toch wel weer gezellig. Net zoals ik weer volop kaarsen aan het branden ben en weer zin in kerstfilms heb.

Wij zijn met onze kerstkaarten vaak wat aan de late kant, dus laat ik hier maar een keertje een beetje op tijd zijn. Ik wens iedereen nu al een fijne kerst/oud-en-nieuw toe. Zelf ben ik er even niet. Dit blog gaat even op slaapstand. Misschien voorgoed, of misschien voor kortere tijd. We zullen zien. Als hier in de zomer nog steeds een kerstboom prijkt, dan weet je genoeg, dacht ik zo ;)

16 opmerkingen:

  1. Hahahaha! Veel plezier! Waar je ook bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi op tijd indeed met je kerstboom ... maar ik begrijp je want het brengt een stuk sfeer in huis tijdens deze soms donkere dagen. Fijne feestdagen en tot volgend jaar! Heu ... tijdens een hittegolf misschien? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig hè, deze periode! Ik hoop je hier binnenkort weer te zien met een nieuwe blog, maar mocht dat niet het geval zijn: jij ook hele fijne, gezellige en warme feestdagen gewenst!!

    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fijne tijd meid en we zien je vanzelf wel weer verschijnen. Wedden?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van de feestdagen en wellicht tot later! Ik weet je te vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi boompje en ik hoop dat de boom in Januari weg is op deze blog!, zou anders jammer wezen.
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig, we zien je vanzelf wel weer verschijnen! (heb net je leuke blog ontdekt dus hoop dat je snel weer wat schrijft.)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. najaa, ben je 't nu alweer zat? :-(
    ik keek vanmiddag die links van het vorige blogje #benjaman wat een vaag verhaal idd en hoezo moet dat zo moeilijk gaan en jaren duren voor die man kan werken en wonen? raar land ook, amerika. of is dat hier ook zo? (geen idee eigenlijk!)
    alvast hele fijne dagen gewenst en laten we gewoon weer afspreken in 't volgende (blog)jaar, oké? ^^
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie boom hebben jullie staan!

    Voor nu alvast fijne feestdagen toegewenst.
    Hopelijk tot ziens in Blogwereld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb genoten altijd van je blogjes, voor jullie ook fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lees hier nog niet zo lang maar zou het wel jammer vinden als er in de zomer nog een kerstboom op je blog prijkt!
    Jullie ook alvast fijne feestdagen en het beste voor 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet voorgoed toch, hè?? Time out! Neem een time out! Oké??
    Tot volgend jaar! Geniet van de rust en kom lekker tot jezelf... Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi versierde boom! Ik wens je ook alvast een heel mooie tijd toe en ook een goed en liefdevol 2014. Tot blogs!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie bijzondere versiering hebben jullie in de boom hangen. Zie dat je blogje van 10 december is. Zo snel gaat de tijd dus....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor jullie ook een geweldig mooi nieuw jaar. Hopelijk staat de blog niet al te lang op slaapstand :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...