woensdag 13 november 2013

Na regen komt ècht zonneschijn

Normaal gesproken ben ik maar een paar dagen ziek, maar dit keer bleef het griepje lang nasudderen. Niet dat ik op bed lag, hoor. Misschien was dat leuk geweest wanneer ik een verzorgend moedertje had rondlopen die me tissues aanreikte en dropjes en hoestdrank voor me kocht. Een moedertje die af en toe een hand op mijn voorhoofd legde en op bezorgde toon vroeg of het allemaal wel ging, waarop ik dan slapjes met mijn hoofd had geschud, voor haar een teken om weer de keuken in te duiken en aan de kippensoep te beginnen. Maar ja, tegenwoordig (nou ja, alweer een tijdje) ben ik het moedertje. Bovendien was iedereen ziek en had niemand van ons tijd om op bed te liggen. Ja zeg, zo is het niet leuk meer. Dan maar gewoon met de dag meedoen en proberen nog wat te redden met neusdruppels en veel slaap.

Gelukkig komt na regen ècht zonneschijn. Het was vandaag heerlijk weer en ik voelde me voor het eerst weer helemaal fit. Ik ging er met een dolle hond L., die de zon blijkbaar ook had gemist, op uit. Na al die donkere regenachtige dagen was het echt mooi buiten. Dat licht met die lange schaduwen! Zie je wel, november kan best mooi zijn. En nu moet het zo blijven, hè? Regen hebben we de afgelopen tijd wel genoeg gezien, dacht ik zo.

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! Gelukkig voel je je al wat beter. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig ben je weer een stuk opgeknapt! De natuur is nu op z'n mooist met al die gekleurde bladeren aan de bomen en als het zonnetje schijnt ziet het er nog mooier uit en zijn de mensen ook meteen een stuk vrolijker. Gelukkig schijnt 'ie vandaag ook :-)

    Een fijn weekend!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's! Zo is de herfst echt op zijn mooist he? Ik vind het wat dat betreft echt jammer dat ik zelf zo weinig tijd (heb gehad) om er lekker op uit te trekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is hardnekkig dit jaar, begreep ik al van collega's.... griep.
    Rustig aan dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik mis dat ook zo: heerlijk in de watten worden gelegd als je ziekjes bent. Maar ja, moeders moeten gewoon door desnoods helemaal volgestopt met aspirine. Ook aan deze kant gaat het maar langzaam beter met de klachten. Enne, na die zonneschijn komt weer regen, of sneeuw of ijzel ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is inderdaad een mooie periode voor foto's. Aan een strak blauwe lucht heb je niets, is echt saai! Vervelend, griep. Ze zeggen dat het goed is voor je weerstand maar waarom moet je je er dan zo ellendig bij voelen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige plaatjes, fijn dat je weer beter bent en eh, kweenie waarom, maar moest hieraan denken:

    http://www.youtube.com/watch?v=VbmbMSrsZVQ

    ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn prachtige nazomerfoto's. Geef mij ook maar zon hoor. Daar doe ik het beter op haha.
    Fijn dat je weer beter bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kleuren van de herfst zijn echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...