donderdag 19 september 2013

Geknield naast het bed (klinkt intrigerend toch?)

Ondertussen is het weer helemaal goed gekomen met mijn rug, hoor. Een week lang pijn gehad, maar de eerste drie dagen was het gewoon bijna alsof ik een dwarslaesie had.

De eerste nacht wilde ik naar de wc. Omhoog komen van het bed was een behoorlijke toer. Ik besloot me dan ook op een gegeven moment te laten zakken, waarbij ik op mijn knieën terecht kwam. Eenmaal op mijn knieën, leed ik helse pijnen en zat ik ‘vast’. Daar zat ik dan. Het was een uur of drie in de nacht en ik zat geknield naast het bed. En dat was niet om te bidden. Piepend probeerde ik mezelf in beweging te krijgen, maar dat lukte echt, echt niet. Na een tijdje kreeg ik het koud en besloot ik dat ik Hubby moest wakker maken. Haha, Hubby was best verrast toen hij zag in wat voor een toestand ik verkeerde. Hij takelde met veel liefde het bed weer in en gaf me, op mijn verzoek een paar pijnstillers. Na een kwartiertje was de ergste pijn wat verzacht en lukte het me om alsnog naar het toilet te gaan.

Tweede nacht wilde ik me van mijn zij naar mijn rug draaien (mijn arm sliep) en zat ik wederom vast. Ik dacht dat mijn rug uit elkaar zou vallen van de pijn dus opnieuw Hubby wakker gemaakt. Die kiepte maar weer eens twee pijnstillers in mijn mond en na tien minuten kon ik mijn draai maken.

Verder veel door het huis gekropen, gejammerd tijdens het uitlaten van de hond (en lopen is juist goed, dus ik vond dat gewoon moest gaan), gerust op de bank, warme kruiken klaar gemaakt om in mijn rug te leggen en tenslotte, toen het iets beter ging, met een stopwatch iedere keer tien minuten het huis opgeruimd (langer lukte niet).

Mijn kruik die ik echt al héél lang heb. Volgens mij al een jaar of 18. Maar het kan ook zomaar langer zijn.

Ach, ja, hebben we ook weer gehad. Na de kiespijn dus de rugpijn. Ik ga er vanuit dat ik de lichamelijke kwaaltjes nu voorlopig wel weer heb gehad. Ik ben dat gemiep nu ook wel weer zat, hoor. Vanaf nu gaat het hier weer over andere dingen :)

8 opmerkingen:

  1. Kom net via via op je blog en bleef even lezen. Ik wil je sterkte wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige kruik! Gelukkig gaat het nu weer beter met je rug... je bent dan zo onthand hè :( Nu maar hopen dat er vanaf nu geen nieuwe kwaaltjes en pijntjes bij komen.

    Een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool die kruik!! Hoop dat de rugpijn nu weg blijft. Ik weet wat het is... Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n kruik :)
    Maar hopelijk heb je inmiddels iets minder last van je rug?
    Ik wens je in ieder geval nog beterschap toe. Hopelijk lukt alles snel weer als van ouds.
    Fijne (pijnloze)zondag..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja, rugpijn is hartstikke vervelend, daar mag je best over miepen!
    Gelukkig dat het alweer wat beter gaat. En wat fijn dat die toffe kruik daar een buikje bij heeft geholpen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met zo een kruik kan het ook niet anders dan dat de rugpijn snel verdwijnt! Rugpijn is akelig ja, ik heb het ook wel eens gehad maar niet zoals jij het beschrijft. Niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeetje, dat was flink pijn dus. was je nog naar de dokter geweest ook?
    wel een superlief kruikje ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...