zaterdag 6 juli 2013

Zomer!

Normaal gesproken plaats ik in de zomer wel een paar keer foto’s van de tuin, maar dit jaar is het er niet van gekomen. Of eh… er niet van gekomen… het is meer dat het weer iedere keer waardeloos was. Er is niets aan om bij grauw, miezerig weer foto’s te maken. Maar nu we eindelijk wat zon hadden, zag ik mijn kans schoon.

Ik werd als vanzelf trokken naar de Ijsbloemen, die Hubby dit jaar in de tuin heeft gezet (of gezaaid, geen idee eigenlijk). Wat een leuke, vrolijke bloemen zijn dat!

De meeste bloemetjes groeien rondom ons appelboompje.

Waar ik ben, is Hond L. vaak ook. Sta ik bij een boom, dan moet hij deze ook even belangstellend besnuffelen.

De ijsbloemen mogen niet teveel water hebben, las ik. Maar iemand (ik noem geen namen) gaat aardig te keer met de tuinslang…

Vandaag ben ik dubbelblij met het weer, want er staat een barbecue op het programma. Eigenlijk is het nog om de verjaardag van jongste te vieren. Hij is in mei jarig en viert het altijd met een barbecue. Tot nu toe had hij bijna altijd geluk met het weer. Dit jaar was het helaas een ander verhaal. Het was te koud en de zon was nergens te bekennen. En dit zette zich door in de weekenden na zijn verjaardag. Eén weekend hadden we wel lekker weer, maar juist toen moesten we zelf naar een verjaardag. Zul je altijd zien! Jongste baalde en dacht ondertussen dat het er nooit meer van zou komen. Maar dit weekend gaat het dan eindelijk goedkomen. Werd wel eens tijd ook!

{dag 12 van dertig dagen bloggen}

6 opmerkingen:

  1. lekker hè die zon. Morgen gaan we BBQ'en. Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ijsbloemenen > één van mijn lievelings, zo mooi al die kleurtjes en dat aparte blad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ook pas voor de tweede keer aan de BBQ dit jaar. De eerste keer zal dan dat ene weekend wel geweest zijn dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bloemen! En ze hebben dus weinig water nodig... is wel iets voor mij ;-)
    Gezellig dat jongste dit weekend eindelijk zijn bbq heeft gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende bloemen! en lester blijft zooooo'n schatje, dat zie je gewoon als je dat beest op de foto ziet <3
    fijn dat het eindelijk zomer is!!!! ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...