donderdag 18 juli 2013

Warm!

Warm! Veel te warm om wat dan ook te doen. Mijn lichaam is nog niet gewend aan de hitte, dus ik wil het liefst de hele dag ergens op de grond liggen. Nou ja, zoals hond L. dat doet, zo´n beetje. De slimmerik!

O, hond L. heeft trouwens een lief buurmeisje gekregen. Een puppy Labrador, genaamd Sarah. Sarah is al op bezoek geweest en de twee kunnen het goed samen vinden. In gezelschap van de pup, voelde hond L. zich ook ineens weer jong en hupsig en maakte hij lompe, maffe sprongetjes over de heg. Hij heeft dus best lol in zijn nieuwe vriendinnetje :)

Oudste staat deze week om 05.00 op, vanwege zijn vakantiewerk. Ik ga er dan ook even uit, maar zodra hij de deur uit is, ga ik nog voor een paar uur onder zeil. Vervolgens schrik ik veel te laat naar mijn zin wakker en voel ik me de rest van de dag een beetje lamlendig. Oudste kan heus wel alleen opstaan ´s morgens, maar ik hou de boel nou eenmaal graag in de gaten. Trouwens, ik weet hoe het gaat… Zodra oudste beneden komt, denken hond L. en de kat dat het tijd is voor eten en hun ochtendommetje en zullen ze hem geen moment met rust laten. Ik neem dit gedeelte dus ´s morgens op me. En daarna weer naar bed. Gelukkig alleen morgen nog, en dan zit dit vreemde ritme er ook weer op. Dan heeft oudste late dienst.

Ondertussen hebben wij hier besloten om toch het zwembad neer te zetten. Het leek een flutzomer te worden, maar het weer is totaal bijgedraaid. Niet alleen de kinderen zullen er gebruik van maken, maar als het met deze temperaturen zo door gaat, Hubby en ik ook. Binnen draait de ventilator op volle toeren.





Afgelopen week ontdekte ik ineens dat ik niets meer te lezen had. Ik ben de bibliotheek binnengegaan en heb het dikste boek meegenomen dat ik kon vinden. Het was een beetje een gok, maar het blijkt een heerlijk verslavend boek te zijn. Het is dit boek. Vanwege mijn leeslijst heb ik ook Love story meegenomen. Ik ben er al bijna doorheen. Tja, dat krijg je met dit warme weer. Wat is er fijner dan je met een dik boek in de zon nestelen? Zo houden we dat nog wel even uit, hoor!

PS: het gaat best lekker, dat iedere dag bloggen. Jammer alleen dat heel blogland op z’n gat ligt vanwege de zomerperiode, haha. Maar ik ga dapper door :).

{dag 24 van dertig dagen bloggen}

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat ligt Lester daar lekker relaxed ;) Schattig zo'n puppy als buurhond! Groot gelijk dat jullie het zwembad opzetten, het is er prima weer voor... net als lezen. Heerlijk!
    Ja, het is inderdaad erg rustig in blogland hè.

    Een fijne dag hoor!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed van je dat je nog steeds blogt..
    Ik doe met je mee hoor, schrijf overigens niet iedere dag, maar 1 keer in de week is voldoende. De rest van de week gebruik ik om alles bij te lezen.
    Heerlijk zo'n bad in de tuin. Hebben wij ook een periode gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het ook leuker gevonden als je deze blogherrijzenis in de herfst of zo gepland had. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed zo #dapperdoorgaan hihi en wat een fijne plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...