maandag 1 juli 2013

Schelpen aan de muur

Zo, en weer een lijst die opgehangen kan worden. Uiteindelijk kom ik nog eens ergens!

Het is een lijst die ik vroeger gevuld had met foto´s. Maar het leek me leuk om er dit keer geprinte afbeeldingen achter te doen. Ik heb nog even getwijfeld over vlinders, maar uiteindelijk besloot ik voor afbeeldingen van schelpen te kiezen (lekker zomers). Ik ben gelijk gaan rondsnuffelen bij vintageprintable.com. Daar vond ik meer dan genoeg plaatjes.

Ik dacht dat het even snel wat knip-en plakwerk zou zijn, maar uiteindelijk was ik er natuurlijk weer langer mee bezig dan ik had gepland. De velletjes zijn eigenlijk bedoeld om in een lijst te doen van A4-formaat. Ik moest natuurlijk weer moeilijk doen met die rare lijst van me.

Na heel wat passen en meten was dit het resultaat. Ik ben best tevreden!

Nu er nog even een plekje voor zoeken!

{dag 7 van dertig dagen bloggen}

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Begint het al op te schieten met je lijstje? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt mij een heel gepuzzel, maar het eindresultaat mag er zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed, dat 30dagen-verhaal..! Ik krijg bijna zelf zin! ;-) Maar ik denk er even over na, goed? En kom elke dag bij je kijken om inspiratie op te doen..! Bedankt.. Ik krijg al een beetje kriebels....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...