vrijdag 12 juli 2013

Kleuren

Ik kocht een Flow. Ik had het blad in het verleden al eens gekocht, maar was op een gegeven moment wel klaar met al dat mindfulnessgedoe. Ik bedoel, ik wéét het nu wel. Geniet van wat je doet. Blijf eens bij een struikje staan en snuif de geur van de natuur diep op. Zet je telefoon en televisie uit en geniet van... nou ja van het zijn. Gooi al je overbodige spullen weg, want geluk is goedkoop. Enz...

Kijk, het spreekt me allemaal best aan, maar ik hoef het niet voor de zoveelste keer in een blad te lezen. Dat ik in de winkel de Flow even doorbladerde, had vooral te maken van het binnenhalen van mijn eye candy voor die dag. Want de kleurtjes en de vintage feeling van het blad zijn een plezier om naar te kijken.

Het was mijn bedoeling om het tijdschrift weer terug te leggen, maar toen zag ik dat er notitieboekjes inzaten. Schattige, kleine miniboekjes die je nevernooitniet gaat gebruiken en die waarschijnlijk jaren in een la zullen liggen totdat je er eindelijk afstand van kunt doen. Ik keek er hebberig naar, maar vond het nog geen reden genoeg om het blad te kopen.

Ik bladerde nog wat verder. Wat zag ik daar? Kleurplaten? Voor grote mensen! Ja, ook dat is ondertussen al uitgekauwd, dat weet ik. Het is natuurlijk heel zen om als volwassene neuriënd met kleurpotloden aan de slag te gaan. Het is ook niet de eerste keer dat ik kleurplaten in een vrouwenblad zie. Maar toch... Deze waren gewoon zo leuk!

De flow belandde tussen de rest van mijn boodschappen. En thuis ging ik op zoek naar mijn kleurpotloden.

Weet je dat ik kampioen inkleuren ben? Jaha, als kind al! Zie je die stippen en die streepjes? Ha, ja dat is zoals ik kleur. Niets kan gewoon ingekleurd worden, maar er moet een patroontje in. Met deze sublieme techniek heb ik als kind zeker drie kleurwedstrijden gewonnen. Ik won een keer een T-shirt, een fotoalbum en een tas. Geen fiets helaas, geen fiets.

De uil ga ik niet inkleuren, want die vind ik zo al leuk. Die moet in een lijstje.

Hm, toch wel weer eens leuk, de Flow.
Volgende keer niet bij het schap met tijdschriften blijven staan, maar snel doorlopen. En vooral niet opzij kijken. En dan moet het goed gaan, toch?

{dag 18 van dertig dagen bloggen}

10 opmerkingen:

  1. Hahaha! Wat een blad al niet kan veroorzaken :)
    Ik had er trouwens nog nooit van gehoord, van de Flow. Toch eens bekijken. Hopelijk zitten er dan nog steeds de boekjes (lekker vintage) en de kleurplaten in, leuk voor de vakantie. De kleurpotloden jat ik wel van de kids ;-)
    BTW: je link naar de Flow doet het niet, iets met 'de pagina die je in dit blog zoekt, bestaat helaas niet.'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit die ingekleurde plaat :)
    De notitie boekjes vind ik ook erg leuk om te hebben!! (hebben hebben hebben)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je brengt me wel op leuke ideeën maar daar ga ik toch maar geen flow voor kopen. Superschattige notitieboekjes kocht ik al bij Action en om te voorkomen dat ze heel lang in een la/kast blijven liggen geef ik ze weg. Misschien kan ik een leuke kleurplaat van internet/pinterest plukken en die inkleuren en er dan ook iets nuttig mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Flow heerlijk :)
    En potverdikkie wat kleur jij goed! Kan me voorstellen dat je kleurwedstrijden hebt gewonnen! (Even opscheppen; ik heb zelfs een keer een prijs gewonnen met een tekenwedstrijd! En dat terwijl ik een waardeloze tekenares ben ha!)
    Fijn dat je je thuis voelt in m'n rommelhuis, altijd leuk om te horen :)
    Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. By the way: is dat zwembad bij jullie thuis? Want dan zal ik me bij jou ook wel thuis voelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik voelde me ook geweldig thuis in dat zwembad, maar het was helaas niet in mijn achtertuin ;) Was tijdens een vakantie!

      Verwijderen
  6. Gaaf!
    Dat is iets wat ik hier in Ameriks mis.
    Leuke tijdschriften.
    Viva, Flair, Vrindin en Flow lijkt me ook erg leuk!
    Mona ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de Flow ook al heel lang niet meer gekocht. Had een beetje hetzelfde als jij: op een gegeven moment weet je het wel.

    Wat een prachtige nagels trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha geweldig dat in kleuren. Hier kan het ook niet "gewoon"

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...