maandag 22 juli 2013

Hoe blijf je koel?

Ah… En weer zo´n dag. Kan het nog fijner?

Dat er een code geel is uitgevaardigd en dat het nationaal hitteplan is ingegaan… ach, ik kan me voorstellen dat het voor ouderen van nut is. Maar hier gaan de zorgen niet verder dan de vraag of er nog zonnebrand is.

 
Ik heb zelf ook nog even in het zwembad rondgepoedeld. Het was zo heerlijk koel dat ik er wel uren in wilde blijven. Het liefst met een boek. Maar ja, hoe doe je dat? Hebben ze daar eigenlijk iets voor? Nou, ik heb het gevonden, hoor!

Bij Amazon.com zag ik een aquareader. Een drijvend gevalletje waar je je boek of tablet in kunt zetten. Ah, ideaal! Had ik hem vandaag maar bij de hand gehad.

Man en kinderen gingen vandaag kaarten (ook al zo’n warmweeractiviteit, vinden wij).

Dat  kaarten had ook gewoon in het zwembad gekund. Ook bij Amazon zag ik dit gave ding.

O, en wat ook kan is een aquabar. Compleet met een holle ruimte in het midden om je drankjes in te zetten.

Hond L. hoeft zich beslist niet buitengesloten te voelen. Voor hem hebben we ook iets leuks! Een drijvend iets, dat tegen hondennagels bestand is en waar hij zich vast in thuis zal voelen!

Zo’n Relaxation Station willen mijn zoons vast wel, voor hier op het kanaal. Chill ;)

Deze lounger, daar heb ik dan weer mijn oog op laten vallen. Zie je me al liggen? Nou, ik wel! 

En dan ‘s avonds,  als het af gaat koelen, blazen we ons volgende item op. Onze eigen hot tub. Lekker bubbelen, glas wijn in de hand… Het kan allemaal! Het enige is dat we onze creditcard er even bij moeten pakken. Eh, klein puntje maar ;)

Wat ik eigenlijk dus wil zeggen is dat we bij dit weer helemaal het water niet hoeven uit te komen. We verplaatsen gewoon alles naar het zwembad, ja, zelfs de hond.

De temperaturen gaan de komende dagen niet omlaag, dus een beetje aangepast leven doen we hier wel. Maar eerlijk is eerlijk: ons belangrijkste en goedkoopste gadget hierbij is… gewoon water.

{dag 28 van dertig dagen bloggen}

4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke dingen hebben ze te koop.
    De houder voor mijn reader vind ik overigens wel ideaal. Is het niet voor in the pool dan kan ie mee in bad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige dingen heb je tegenwoordig voor in 't water! Zo'n aquabar lijkt mij wel wat, haha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijkheid =) & ideaal al die aquaspullen! Jij vermaakt je wel zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig! ik vond als family swim center al heel wat maar dit is gaaf zeg hahaha ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...