woensdag 24 juli 2013

Dag 30

En ja, hoor, zo was daar dus dag 30 van mijn blog challenge aangebroken! Het vloog voorbij!

Wat vond ik ervan?
Het viel me niet tegen. Op zich vond ik het niet moeilijk om iedere dag een blog te produceren. Het heeft wel te maken met het stellen van prioriteiten. Iedere dag bloggen kost tijd. Je moet dus bereid zijn om die tijd erin te steken. Omdat ik wist dat dit een tijdelijk iets was, wilde ik dit wel. Maar ik denk niet dat dit iets is wat ik op de lange termijn wil.
Verder vond ik het een beetje jammer dat in de laatste week mijn creativiteit opdroogde omdat de temperaturen zo hoog waren. Ik had nog wel wat ideeën die ik wilde uitwerken, maar daar is niets van gekomen. Maar gelukkig kan dit ook nog een andere keer.
Wat ik leuk vind is dat ik weer plezier in bloggen heb gekregen. Doordat je zelf blogt, bezoek je ook andere blogs sneller en ook daar had ik plezier in. Ik wil dat graag vasthouden.

Hoe nu verder?
Ik ga gewoon lekker verder met bloggen. Maar ik heb een grote hekel aan verplichtingen en wil mezelf niet opleggen dat ik dit iedere dag moet doen. Er is echter geen enkel excuus om gewoon weken niets te posten, weet ik nu! :)

En… that’s it (ja, kort, hè? Maar ik heb het zo warm en word ondertussen lekgeprikt door de muggen)!

Niet raar opkijken wanneer ik er nu twee weken niet ben. Mijn blog gaat een korte vakantie houden. Maar daarna kom ik weer terug, new and improved. En als het goed is met meer dan met twee berichten per maand (want zeg nu zelf, dat was wel een beetje droevig).

Ik weet dat ik het kan ;)

{dag 30 van 30 dagen bloggen}

14 opmerkingen:

  1. Zo post je nog geen 30 blogs in een jaar, nu in 1 maand. Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chapeau! En geniet van je 2 weken break! (Ben ik even van mijn blog af, begin ik gewoon met instagram...zucht!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het leuk om hier elke dag een blog te lezen, knap dat je het volgehouden! Weet niet of ik daar zelf wel de fut voor zou hebben ;-) En nu even lekker 2 weken geen verplichtingen. Geniet ervan!

    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat het je wel goed is bevallen! Tot snel dan maar =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijne blogvakantie!
    Heb gisteren je koolsalade gemaakt en hij is heerlijk. Voordeel van zelf salade maken vind ik ook altijd dat je niet zo'n overdaad aan dressing hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele maand elke dag bloggen: ik vind het knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeeh! Fijn dat het je heeft opgebracht, dat je besloten hebt te blijven bloggen! En elke dag.. Ja dat is best wel veel.. Maar fijn! (Nu ga ik even de rest bijlezen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeh! Fijn dat het je heeft opgebracht, dat je besloten hebt te blijven bloggen! En elke dag.. Ja dat is best wel veel.. Maar fijn! (Nu ga ik even de rest bijlezen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. cool dat je door zo'n challenge ineens je blogvibe toch terug hebt gevonden. en met dit weer en vrij blogt volgens mij iedereen wel wat minder ook, ja, nog minder dan sommigen al deden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gedaan..
    Enne een fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He, goed gedaan hoor. Ik vond het leuk! Tot snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hm ... ik sluit me aan bij Kliefje haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...