dinsdag 23 juli 2013

Als je een deurstopper hebt, ben je volwassen

Je hebt van die winkels die je nooit, maar dan echt nooit met lege handen kunt verlaten. Ik heb dat bij de Xenos, bij de Hema én bij de Action. Het is allemaal zo lekker goedkoop. Er is een ruim assortiment en het wisselt vaak. Dus ja. toen ik gisteren in de Action was, kocht ik weer meer dan nodig.

Want wat zag ik een überschattig lampenkapje! Aaaaah, die moest ik!

En lijstjes! Ik wilde ze eigenlijk niet meer kopen, want het lijkt wel alsof ik een lijstjesafwijking heb, maar deze twee vond ik zo leuk dat ik ze niet kon laten liggen!

En dan kom ik bij iets wat ik nog nooit eerder heb gekocht. Het is echt iets waar ik gewoonlijk niet aan dacht, maar eigenlijk wel nodig had. Het waren, hoe noem je dat… tafelkleedgewichtjes. En echt, ik heb het idee dat ik, nu ik die dingen heb gekocht, pas echt bij de volwassenen hoor. Want tafelkleedgewichtjes, dat is wat tante Ank vroeger thuis had. En je oma. Maar zelf heb je die dingen niet. Tenminste, dat zegt mijn gevoel.
En als we dan toch bezig zijn, dan is de volgende stap richting de Echte Volwassenheid een deurstopper. We zochten er een in de Action, maar de deurstoppers die er lagen vonden we niks. Komt vast nog wel een keer. Want nu ik tafelkleedgewichtjes heb, kan dit er ook nog wel bij ;)

Oh, we konden trouwens niet kiezen, dus we kochten vlinders en libellen.

Ik bak geen cupcakes, maar als ik die strooiers zie met die gekleurde suikerdingetjes, dan denk ik aan leuke ijscoupes met slagroom en daarop dit als decoratie. Dus ook dit ging in het mandje.

Hubby kocht limonadesiroop die ik nooit gekocht zou hebben en die me niks leek. Maar toen hij ‘s middags een paar liter koud in de koelkast had gezet en ik een slokje nam, moest ik zeggen dat het echt heel lekkere limonade was. Ook door de jongens en hun vrienden werd het gretig afgenomen. Voor herhaling vatbaar dus!

Ik maak graag ijsblokjes in van die zakjes en de allerfijnste zijn toch die van de Action!

En we hebben douchegel meegenomen. Deze hadden we nog nooit gehad, maar rook zo overheerlijk dat we hem wilden proberen!

En er verdween nog meer in ons mandje. En toen we afrekenden, was het bedrag zo laag dat ik bijna in hysterisch lachen uitbarstte. Ha, dat is nog eens lekker goedkoop! Morgen nog een keer dan maar? ;)

Tja, en zo heb ik jullie verveeld met een blog over allerlei rotzooi dat ik kocht. Maar mooi dat ik op dag 29 zit. Eigenlijk had ik voor vandaag een leuk verhaaltje willen schrijven, maar er komt met deze hitte gewoon niet veel zinnigs meer uit, merk ik. Dus heel stiekem ben ik blij dat het morgen het mijn laatste dag van mijn Blog challenge is.

{dag 29 van dertig dagen bloggen)

7 opmerkingen:

  1. Ik ben ook GROOT fan van Action. Zalige winkel en idd, het afrekenen is altijd een feest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, de Action... daar kom ik ook nooit met lege handen uit ;-) Heerlijke winkel en inderdaad, alles is zo goedkoop! Meestal snuffel ik daar ook rond voor Sinterklaaskadootjes en als ik iets zie, dan leg ik het alvast apart. Ze hebben er ook hele leuke vogelhuisjes die je zelf kunt beplakken. Heb er nog 3 in de kast liggen, maar nog geen fut gehad om er mee aan de gang te gaan.. zal wel door de warmte komen, haha

    En je challenge zit er bijna op. Is het je meegevallen?

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes heb je geshopt! Vooral die fotolijstjes! Ik ben ook echt gek op de Action. Ik ben daar nog nooit met lege handen weggegaan. Voor mijn portemonnee is het iets minder haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou inderdaad zeg...ik dacht dat er nog een verrassende clou zou komen! ;) maar action is inderdaad een heerlijke winkel!
    En jeej (?) ik ben volwassen! Ik heb namelijk een deurstopper :) (maar écht volwassen zou ik mezelf niet noemen...)
    Zet em op met de laatste dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Action is idd een fijne winkel en je gaat er nooit met lege handen weg al kom je er welke week.
    Knap volgehouden je challenge. Nu las je toch niet een lange (zomer)pauze in hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet er zo meteen nog heen. Op een rommelmarkt kom ik overigens ook nooit met lege handen thuis. Dan is soms zelfs de kofferbak vol : )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. iedereen heeft toch een deurstopper wel in huis? een tas met inhoud bv.? ;-)
    action roels. echt. wacht met smart tot er hier eentje komt, maar zal wel niet.. boehoe..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...