donderdag 14 februari 2013

Oppimpactie

Aan het begin van het jaar kocht ik, net zoals zoveel mensen, een nieuwe agenda. Er zat een touwtje in het midden die ik op de huidige week kon leggen. Helaas brak het touwtje al na een paar dagen af. Ik deed zolang een paperclip tussen de bladzijden, maar dat zag er wel saai uit.

Ik besloot de paperclip op te pimpen, simpelweg door er met superlijm iets op te plakken. En omdat dit zo gemakkelijk ging en omdat ik nog meer paperclips had liggen, verfraaide ik gelijk nog een paar paperclips. Nah, best leuk resultaat, toch?

diy bookmarker

Bookmarker gemaakt van een paperclip met daarop een van een kandelaar afgevallen ornamentje en een oorbel die al heel lang alleen door het leven ging.

diy bookmarker

Een paperclip met een medaillon van een ketting die ik toch al niet droeg.

 

diy bookmarker

Paperclip opgefleurd met een poppenhuisornamentje (ooit bestelt via Ebay).

 

diy bookmarker

Een paarse paperclip versierd met een koelkastmagneetje van de Action.

/diy bookmarkerdiy bookmarker

Ik ben momenteel trouwens weer lekker veel aan het lezen. De afgelopen maanden ging het even wat minder, omdat mijn concentratie ver te zoeken was. Ik vind het momenteel nog steeds lastig om me te focussen, maar merk dat ik even door moet zetten, even wat meer in het boek moet komen, en dan gaat het wel weer. Op dit moment lees ik De laatste sterft van Tess Gerritsen. En Zeemansbruid van Judith Visser ligt op me te wachten. Genoeg leesvoer in het vooruitzicht!

13 opmerkingen:

  1. He verdorie, heb ik net zo'n afgevallen ornament weggegooid (ja echt!) Ze zien d'r heel leuk uit!
    En ja, ik heb helaas ook moeite om mij te concentreren om te lezen. Ik hou d'r zo van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geinig zeg! Ik lees alleen nog maar digitaal dus heb geen paperclips nodig ;)

    Lekker leesvoer zeg!

    Ik heb net Italiaanse Schoenen uit, van de Zweedse schrijven wiens naar ik nu met geen mogelijkheid meer kan herinneren. Doen! Ontzettend tof boek met hele rare karakters, bijzonder :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken het boek! Van Henning Mankell (niet gek dat je die naam niet onthoudt) Wel alweer een tijdje geleden gelezen, maar het is inderdaad een apart boek en daardoor is het me deels bijgebleven.

      Verwijderen
  3. Ah Tina, je hebt weer heerlijk zitten fröbelen (het was d'r ook weer voor ...), ze zijn mooi geworden! Goh, je moet maar op het idee komen :-)
    Ik denk dat jij (en ik) één van de weinige personen zijn die nog een papieren agenda hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel lees plezier!Mooi ziet je paperclip's eruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh echt superleuk! ik zeg ook, gat in de markt. ik bestel iig! #mitszenietteduurzijn hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk gedaan! Er is zoveel leuks zelf te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...