zondag 20 januari 2013

Death at a funeral

Vaak kijken we in het weekend een paar films met de kinderen. Wij hebben allevier een andere filmsmaak en soms is het lastig om een film te kiezen waar we allemaal plezier aan beleven. Laatst keken we ´Death at a funeral´. Van deze film is er al in 2007 een Engelse versie gemaakt, maar die heb ik niet gezien, dus ik kan ook geen vergelijking maken. We wisten van te voren al dat we de Amerikaanse uitvoering allemaal leuk zouden vinden, want we hadden deze in Orlando al in de bioscoop gezien en toen lagen we al in een deuk. En als je echt, echt wil lachen kan ik deze film van harte aanraden.

Vader is gestorven en wordt in huis opgebaard. De familie komt samen om op waardige wijze afscheid te nemen, maar alles, echt alles, loopt mis en vunzige geheimen komen meedogenloos naar de oppervlakte.

De allerallergrappigste scene is smeriger dan je je kunt bedenken. Niet mijn soort humor normaal gesproken, maar echt, bij deze film bleef ik erin :)

Het is een scene met Uncle Russle, die invalide is en op de wc gezet moet worden. En dan… Iew! ;)


Uncle Russle is al zo en zo een nogal eh… opvallende persoonlijkheid. Zo heeft hij een geheel eigen menig over vrouwen.

 

Als je zin heb in een avondje ongecompliceerde humor, dan is deze film wat mij betreft een goede keuze!

vier sterren

3 opmerkingen:

  1. oh hij lijkt me echt vreselijk, heb de joetjoebjes niet eens aangeklikt nog hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, goed voor een lazy sunday afternoon!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...