zaterdag 27 oktober 2012

Te laat…

Ons boompje hing weer vol met kleine, rode sierappeltjes en ik wilde daar wat van maken. Ik had echt héle, leuke creatieve ideeën. Jullie zullen me echter op mijn woord moeten geloven, want van de uitvoer is niets gekomen. Toen ik vandaag ein-de-lijk actie wilde ondernemen, kwam ik erachter dat de appeltjes over hun hoogtepunt heen waren. Ze waren geel en zompig geworden.

Gelukkig waren er nog andere hoogtepunten te vinden in de tuin :)

Een paarse explosie.

Het waren zoveel bloemen, dat ik vond dat ik er wel een paar af kon knippen. En nu staan ze dus te schitteren in een vaasje. Geen appeltjescreatie dus dit keer. Maar ik denk dat we uiteindelijk niets te klagen hebben :)

16 opmerkingen:

  1. Asters zijn geweldig. Die kleur paars is schitterend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van de appels, maar de asters zijn ook heerlijk van kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu volgend jaar in de herkansing met die appeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi paars is niet lelijk! Mooi gelakte nagels ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren, maar dat is ook logisch in de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren hoor en leuk dat het zo uit de tuin komt.
    Wel jammer van de appels...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat de appeltjes niet meer bruikbaar waren, maar die paarse explosie in de tuin is ook een prachtig gezicht! Leuk dat je nu ook een bosje paars binnen hebt staan :-)

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In ieder geval er is kleur en dat vrolijkt al op. Al is het wel jammer van je appeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurenpracht en jammer van de appeltjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. appeltjes misschien niet mooi van kleur maar....maar over de rest mag je toch zeker niet klagen!! Prachtige herfstkleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat je niets van de appeltjes hebt kunnen maken. Ik heb ook wel eens van die ingevingen, maar als je dan eenmaal eindelijk iets wilt doen, dan is het te laat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die appeltjes zijn hier alleen leuk als ze aan die boom hangen. Ik ben zo a-creatief namelijk, wil je niet weten!
    Prachtige foto's van die asters, mooi zoals het licht er op valt...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Op naar een nieuw project! En je foto's zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...