woensdag 1 augustus 2012

Zomer

Vandaag was het zomaar ineens weer zomer. De wetenschap dat het morgen alweer afgelopen schijnt te zijn met het warme weer maakt dat ik er extra van wil genieten. Goh, het is vandaag alweer augustus. En daarna september en dan komt… Nee, niet aan denken.

Wij gedijen hier goed op het vakantieritme. Tenminste, hubby moet nog een stukje werken. Maar de kinderen slapen ´s morgens uit en ik sta om 07.00 op om alvast een paar uur te werken. En wat is het heerlijk om op te kunnen staan, de hond uit te laten en gewoon aan het werk te kunnen. Geen gedoe met verdwenen schoolboeken, schoolformulieren die op het allerlaatste moment ingevuld moeten worden, lunchtrommels en weet ik al niet meer.

We hebben al de nodige BBQ´s achter de rug. Ik wil er in de avond ook nog wel eens een cocktailtje ingieten. Na een Mojito is deze toch ook wel heel favoriet (zal deze week eens het receptje online zetten). Sporten doe ik ook nog steeds. Maar jongste heeft ineens besloten om mee te doen. En toen vond oudste het ook wel een goed idee. Dus in plaats van in mijn eentje aanklungelen met mijn dvd, zonder dat iemand op me let, zonder dat iemand ziet dat ik halverwege een serie oefeningen neerstort, ben ik nu ineens de leidster van een zomeraerobicsklasje ;) Ik maak mijn dertig dagen af. Nu eens kijken hoe ver de kinderen komen.

zomer

3 opmerkingen:

  1. Zozo, jullie zijn allemaal goed bezig!! Ik heb drie weken een auto te leen dus ben gewoon LUI!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die zomerzon. Ik wil meer!
    Wat een fanatieke kids haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat gezellig samen met de boys zweten hahaha die cocktail heb je er mooi opgezet, kreeg er meteen zin in ook! ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...