donderdag 26 juli 2012

Stroop door je aderen

Hoe heb ik het zo kunnen kiezen. Om juist met deze hitte aan een 30 day challenge van 30 day shred te beginnen. Vooral vandaag heeft mijn lichaam het moeilijk Mijn benen voelen aan als pudding en het lijkt wel alsof er dikke stroop door mijn aderen blubbert. Ik wil niet. Ik wil niet bewegen en als idioot met mijn armen en benen op en neer flapperen. Het menselijk lichaam is gewoon niet gemaakt voor dit soort inspanningen bij dit soort temperaturen. Toch?

Maar ja, ik ben ook eigenwijs, hè. En ik moet en zal en wil dit afmaken. Ook al HAAT ik jumping jacks. Ook al haat ik push ups en kan ik zelfs de vrouwenvariant (met mijn knieën op de grond) niet goed. Maar ik zal het afmaken, hoor je. En let maar op, straks dan zie je de resultaten. Echt, je zult nog eens raar opkijken.

Hm, maar ik ben dus nog maar op dag zeven hè? Waarom ben ik hier nou niet mee begonnen toen het zo regende. Waarom??? Ik hoor op een ligbed in de tuin te liggen. Of ik had lekker kunnen poedelen in het zwembad zoals zoon.

Nah, ik hou jullie maar weer op de hoogte. Later weer een berichtje, maar dan van mijn dunnere, sportievere, sterkere zelf. Want daar gaat het natuurlijk allemaal om, hè. Even een beetje karakter tonen, Regina...

6 opmerkingen:

  1. Held jij! Ik heb helemaal niks gedaan vandaag. Lezen, siësta gehouden... Errug lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mij vandaag rustig gehouden, maar sportief zeg van je...Suc6 ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zit er naar te kijken. Lijkt me 'krek-wat' voor mijzelf! Maar met die hitte, ehm.
    Heej, misschien ga ik je over een week of wat geestelijk ondersteunen. Oh, nee, je hebt't over een maandlang. Tja.
    Go for it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. (te) veel bewegen bij deze hoge temperaturen kan heel gevaarlijk zijn. oppassen dus!
    eerlijk gezegd, vind ik dat (te) veel bewegen bij lagere temperaturen, ook best gevaarlijk kan zijn. :-)
    kijken naar sport kan hetzelfde effect hebben als zelf sporten, dus ik zou zeggen: ga lekker kijken naar de OS.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eh.. succes? #niegoedsnufferdmetdatweer!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...